środa, 22 maja 2013

Xtra Factor Stars - Odcinek 8

Gosia: Witam was po raz kolejny w moim programie. Ten odcinek będzie wyjątkowy, głównie z tego względu, że niebawem finał. Chciałabym powitać wszystkich jurorów programu, cześć kochani. Przygotowani na najbardziej emocjonujące odcinki programu, Rafale?
Rafał: Ja mimo, że nie mam już uczestników to zniecierpliwiony jestem na ten półfinał, mam mocnego faworyta i do końca będę mu kibicował, nie mam pojęcia jak mu pójdzie i jak zdecydują widzowie, ale będę trzymał kciuki.
Gosia: Moniko czy Twoi panowie są już gotowi na niedzielny odcinek?
Monika: Myślę, że oni są bardziej przygotowani niż ja sama. Psychicznie jest ciężko, bardzo mi zależy, żeby oboje weszli do finału. Mimo, że wygrałam w tamtej edycji to chcę powtórzyć ten triumf i będę do tego dążyła.
Gosia: Honorato Twoja uczestniczka może wygrać program, jeszcze nie była w żadnym zagrożeniu. Jesteś świadoma tego, że Twój debiut może być tak owocny?
Honey: Wiem o tym i z tego co czytałam na forach to dużo ludzi za nią trzyma kciuki, nie zdziwiłabym się jakby wygrała, bo w zupełności należy jej się. Przeszła ogromną metamorfozę i na pewno lubi to co może robić w programie.
Gosia: Mrozu masz jeszcze Martę, ma szanse wygrać?
Mrozu: Jeżeli miałbym patrzeć na warsztat wokalny to ma duże szansę, ale z poparciem jest już gorzej. Dużo spekulacji słyszałem, że nie powinna być na tym etapie, że powinna odpaść już dawno, no ale się okaże, póki co wszystkie dogrywki już wygrała.
Gosia: Zaraz do was wrócę, najpierw czas na muzykę półfinału.


Gosia: To będzie bardzo emocjonujący odcinek, półfinaliści zaśpiewają w dwóch rundach, będę to piosenki electro i piosenki miłosne, poznajmy je oraz gościa specjalnego.




Gosia: Mam nadzieję, że jesteście mile zaskoczeni tym wyborem. A teraz porozmawiam sobie z Kasią Glinką, która odpadłą w poniedziałkowej dogrywce oraz z jej mentorką. Witam, jak Kasiu się czujesz?
Kasia: Czuje się bardzo dobrze, już nawet pogodziłam się z tym, że odpadłam.
Gosia: Który swój występ uważasz za najbardziej udany?
Kasia: Mimo średnich opinii jury uważam, że pierwszy live był dla mnie najlepszy. Dużo emocji i stresu, a jednak ta moc, która towarzyszyła mi na scenie jest nie do zapomnienia. Wykonałam wtedy "Torn".
Gosia: Jak się pracowało z Kasią Honorato?
Honey: To była lekka praca, Kasia to ambitna osoba i nie było czegoś takiego, że musiałam jej wciąż powtarzać coś, zawsze szybko łapała i trenowała do skutku. Szkoda, że odpadła, bo widziałam ją w finale programu.
Gosia: Dziękuję za udział Kasiu, Honorato my się jeszcze za chwilę spotkamy. A teraz coś nowego, ujawniamy wyniki z 1 live'a.


Gosia: Nasi półfinaliści kolejno na 4 miejscu Agnieszka, na 5 miejscu Marta. Panowie niżej trochę na 6 miejscu Brian, a na 9 miejscu Mateusz. Kto by pomyślał wtedy, że tak daleko zajdą. Teraz wracamy do jurorów, bo mamy do pogadania. Mam do każdego z was po tym samym pytaniu. Zacznę od Moniki, jaki występ wspominasz najlepiej każdego z półfinalistów? I kto wygra?
Monika: Zacznę od moich panów, Brian moim zdaniem najlepiej wypadł w niedzielnym odcinku, wykonanie przez niego piosenki Adama Lamberta przyprawiło mnie o dreszcze. Mateusza występ najlepszy to oczywiście "Burn It Down" w odcinku rockowym, pokazał wtedy pierwszy raz siebie i tylko siebie. Z występów Agnieszki najlepiej wspominam "Fallin" w odcinku 7, genialny występ. A Marty najlepszy występ to polskie hity i "Karuzela". Te cztery występy najbardziej zapadły mi w pamięci. A program ma szansę wygrać Brian lub Agnieszka, między nimi stoczy się wojna.
Gosia: Mrozu to samo pytanie do Ciebie.
Mrozu: Według mnie Mateusz też zdecydowanie najlepiej wypadł w utworze Linkin Park, bez konkurencyjnie był to bardzo silny i dobry występ. Co do Agnieszki to dużo było świetnych występów, ale moją uwagę najbardziej przykuło wykonanie utworu "Za Toboy", nadal jestem oszołomiony tym występem. Brian najbardziej podobał mi się w hicie "Gdy Umiera Dzień" teraz w ćwierćfinale, przekonał mnie do siebie tym występem no i Marta moja kochana, ona we wszystkich piosenkach brzmi świetnie, ale najlepiej wyszło jej "No Air" również w ćwierćfinale. A kto wygra? Liczę na Martę aczykolwiek boje się najbardziej Agnieszki.
Gosia: Rafale teraz Twoje typy.
Rafał: Ciężko było wybrać coś najlepszego, ale ja powiem w kolejności takiej Mateusz "Burn It Down", Agnieszka "Show Must Go On", Brian "Gdy Umiera Dzień" i na koniec Marta i "No Air". A niech wygra Agnieszka, kocham ją i trzymam kciuki.
Gosia: Honey oddaje Ci głos.
Honey: Ciężko jest wybrać, ale powiem tyle, że dla mnie miazgą było wykonanie "Burn It Down" przez Mateusza i to chyba każdy tak myśli. Brian najlepiej zdecydowanie spisał się w hicie Adama Lamberta 3 dni temu. Marta raczej miała średnie występy i również myślę, że powinna już odpaść, ale "Karuzela" była okey. Co do Agnieszki to zdecydowanie "Za Toboy" uwielbiam ten utwór i ją samą. Dużo można by spekulować kto może wygrać, ale że Agnieszka jest ode mnie liczę najbardziej na nią.
Gosia: Dziękuję wam bardzo, że znaleźliście czas na dzisiejszy występ w moim programie. W półfinale czeka nas naprawdę dużo emocji już nie mogę się doczekać, więc do zobaczenia. Widzimy się za tydzień w przedostatnim odcinku, papa!

5 komentarzy:

  1. Świetny odcinek, ja już czuję te emocje przed półfinałowe. Co do muzyki, kilku utworów nie znam, ale jest też kilka których bardzo lubię, m.in. "When You're Gome", "She's Like The Wind" czy "Titanium", ogółem Marta ma najlepszą muzykę. Głosowanie z 1 odcinka szokujące trochę, Olga, Kasia i Adam na podium a już wszyscy odpadli.. Cóż, czekam na półfinał, będę jeszcze głosowała :) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Jak fajnie, że zostały ujawnione wyniki pierwszego live'a. Odcinek jak zwykle wspaniały. Co do muzyki, to najlepsza przypadła Marcie i Mateuszowi w I rundzie, reszta fajna, niektóre takie sobie. Gość specjalny bardzo fajny :) Jestem ciekawy kto wejdzie do półfinału i niecierpliwie na niego czekam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cała pierwsza trójka w głosowaniu już poodpadała. Według mnie przynajmniej jedna osoba niezasłużenie, no ale cóż. Czasu nie cofnę. Odcinek jak zawsze bardzo ciekawy, piosenki mogą być, najlepszą mają Marta i Mateusz w pierwszych rundach. Niektórych nie znam. Mam nadzieję, że teraz pożegnamy Mateusza, czas na niego. [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że nie skomentowałem i nie przeczytałem, ale odcinek był publikowany w środę, lajknąłem post ale zapomniałem przeczytać. Wydanie kulis jak zwykle świetne. Z piosenek podoba mi się piosenka Mateusza do drogiej rundy, wyniki pierwszego odcinka były naprawdę świetne. To chyba ode mnie te głosy były, że Olga zwyciężyła i wgl cała trójka. Bo na początku tak obstawiałem podium. Szkoda, że jednak nikomu z nich nie udało się dojść do tego momentu, niemniej jednak mam dwie osoby, które mam nadzieję znajdą się w finale. Fajnie też było powspominać występy gwiazd, Mateusz wymiatał w "Burn It Down", Aga w "Na Językach", Marta w "Karuzeli" a Brian w piosence z ostatniego odcinka. Czyli zgadzam się z jurorami. Czekam na kolejny odcinek i półfinał również. [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróć, sorry, Aga najlepsza była w "Show Must Go On", tak mi się "Na Językach" tyko skojarzyło, bo taki program prowadzi ;)

      Usuń