środa, 15 maja 2013

Xtra Factor Stars - Odcinek 7

Gosia: Witajcie w kolejnym odcinku mojego programu. Zaprosiłam dziś wyjątkowych gość, z resztą jak zawsze. Pierwsi z nich to Maciej Rock i Rafał Brzozowski. Rafale mieliśmy już się u mnie nie spotykać.
Rafał: No dokładnie, nasze spotkanie w tym programie miało się odbyć dopiero po finale, a tu jednak zaskoczenie. Dla mnie to wielki szok.
Gosia: Maćku co Twoim zdaniem było nie tak?
Maciej: Wiesz Gosiu, powiem Ci, że ja nie mam pojęcia. W programie wiadomo trzeba się spodobać widzom i robić to głównie pod nich, jurorzy mnie chwalili, ale widocznie to nie wystarczyło. Bardzo mi szkoda, że tak wyszło, ale widz jest najważniejszy.
Gosia: Czy dobrze będziesz wspominał program?
Maciej: Oczywiście, że tak. Była to bardzo fajny przygoda, dużo emocji przede wszystkim no i muzyki. Nauczyłem się czegoś nowego, mimo że nie wykorzystam już tego to nie żałuje, że zgodziłem się na uczestnictwo w programie.
Gosia: Rafale nie masz już żadnego uczestnika w swojej grupie.
Rafał: No niestety nie mam, moim zdaniem źle się stało i w programie są osoby, które nie były równe Maćkowi. Odpadł na pewno przed wcześnie.
Gosia: Dziękuję wam za wywiad.
Rafał: Dziękuję.
Maciej: Dziękuję również.


Gosia: Czas przejść do części, w której porozmawiamy o modzie. Zaprosiłam tym razem Gosie Baczyńską, która wybrała dwie najlepsze kreacje naszych uczestników. Zobaczcie, który pan wygrał.

Gosia: Cześć Gosiu, czemu taki wybór? Ubiór Maćka spodobał Ci się bo?
Gosia B: Wszystko świetnie współgrało, buty pasowały do całej reszty. Koszula do marynarki i spodni, krawat także. Fajnie dobrany strój do Maćka, do tego jak na ballady w sam raz.
Gosia: A z kobiet wybrałaś Kasie Glinke.

Gosia: Piękna kreacje prawda?
Gosia B: Naprawdę fantastyczna. Cała scenografia podczas jej pięknego występu bardzo współgrała z taką kreacją. Kasia prezentowała się jak diwa. Sukienka idealnie dobrana do jej figury, długość i wszystko razem świetnie wyglądało. Do tego piękny makijaż i fryzura, czadowo.
Gosia: Dziękuję bardzo za przybycie do mnie i za wywiad.
Gosia B: Dziękuję bardzo za zaproszenie.


Gosia: A teraz muzyka, czyli poznajcie wszystkie niespodzianki muzyczne ćwierćfinału.




Gosia: Jak podobają się utwory? Czas najwyższy na wywiad, siedzi już koło mnie Ewelina Lisowska. Część Ewelinko, co u Ciebie słychać?
Ewelina: Witam, wszystko w porządku. Wydałam niedawno najnowszy singiel i swoją debiutancką płytę w końcu. Zapraszam do najlepszych sklepów muzycznych.
Gosia: Ewelino podoba Ci się nasz program?
Ewelina: Jest to inna wersji X Factor'a dzięki któremu jestem w miejscu, w którym jestem. Program to odskocznia głównie dla ukrytych talentów słynnych gwiazd, moim zdaniem doskonały pomysł i same plusy.
Gosia: Kogo widzisz w finale?
Ewelina: Nie zawsze oglądam, ale wiem kto tam jest i znam najlepsze występy, powiedzieć muszę, że w finale na pewno chciałabym zobaczyć Agnieszkę oraz Mateusza.
Gosia: A co ze śpiewaniem gwiazd?
Ewelina: Powiem szczerze, że niektórzy naprawdę zaginają. Widać, że można się dużo nauczyć i tak naprawdę z amatora zrobić artystę. Świetne show.
Gosia: Dziękuję bardzo i za chwilę dla nas zaśpiewasz jeszcze.
Ewelina: Dziękuję.

Gosia: To koniec 7 odcinka Xtra Factor Stars. Oglądajcie ćwierćfinał już w niedzielę w Spot.Tv. Wybierajcie finalistów głosując na stronie programu. A teraz przed wami Ewelina Lisowska i jej nowy singiel. Do zobaczenia!

EWELINA LISOWSKA

4 komentarze:

  1. Szkoda mi Rafała, nie ma już żadnego uczestnika :( Jest moim ulubionym jurorem. Wszystkie wywiady bardzo fajne, kreacje uważam, że też trafione. Co do piosenek, to tutaj znalazłem aż cztery perełki. Kasia zdecydowanie ma najlepsze utwory. Czekam na kolejny odcinek [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcinek! Szkoda mi do tej pory Maćka, nie zasługiwał na odpadkę jeszcze, ale trudno... Właśnie on miał świetną kreację, Kasia nieco gorszą. Piosenki prezentują się świetnie, przede wszystkim jeśli chodzi o pierwszą rundę, w drugiej nie wszystkie znam. No i na koniec wywiad z Eweliną! Fajnie, że zaśpiewała w programie. Teraz pozostaje mi czekać na kolejny odcinek. [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny odcinek, aż mi się trochę żal zrobiło Rafała, bo stracił ostatniego uczestnika, ale cóż.. Kreacje fajne, szczególnie ta Kasi - wyglądała zjawiskowo. Teraz polskie i zagraniczne piosenki, znów wybrałeś genialne. Jednak w pierwszej rundzie najlepsze mają Agnieszka, Kasia i Brian, w drugiej natomiast Agnieszka i Kasia. Świetny wywiad z Eweliną, którą uwielbiam. Czekam na kolejny odcinek i będe głosowała. [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy odcinek. Szkoda mi Maćka jako uczestnika, bo go lubię i Rafała jako jurora, bo odpadł mu ostatni odcinek, a wcale jego grupa nie była najsłabsza. Kreacje wybrane jako najlepsze nawet fajne, chociaż ta od Kasi taka sobie. W pierwszej rundzie fajne piosenki, w drugiej niektórych nie znam. Gość specjalny super :) Ekstra, że zaśpiewała Ewelina. Czekam na live. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń