środa, 8 maja 2013

Xtra Factor Stars - Odcinek 6

Gosia: Za nieco ponad 3 tygodnie wszystko będzie jasne, poznamy zwycięzce 2 sezonu programu, ale póki co czas na 6 odcinek Xtra Factor Stars. Witam w studio przegranych ostatnia, czyli Adama Fidusiewicza i Monikę Brodkę. Witam was, najpierw mam pytanie do Adama, w dogrywce zdaniem jury wykonałeś najlepszy występ programu, jak po takim występie można odpaść, spodziewałeś się?
Adam: Było to ogromne zaskoczenie, opinie jury mnie bardzo umocniły, myślałem że bez problemu przejdę dalej, jurorzy typowali mnie do awansu, a jednak wyszło inaczej.
Gosia: Podczas, którego odcinka najlepiej Ci się śpiewało i dlaczego?
Adam "Flames Of Love" podczas odcinka disco, czyli podczas trzeciego tygodnia live czułem się najlepiej na scenie, wczułem się w piosenkę i wydawało mi się, że jestem tam sam.
Gosia: Moniko to Twój pierwszy uczestnik, który odpadł. Co myślisz o tym?
Monika: Spodziewałam się, że Adam zajdzie do finałowej trójki, gdy odpadł nie mogło to do mnie dotrzeć. Moim zdaniem był najlepszy z mojej grupy, ale nie mogę się załamywać, mam jeszcze dwóch wybitnych uczestników, któryś z nich na pewno wejdzie do finału.
Gosia: Dobre podejście. Adamie co dalej?
Adam: Rozdział z muzyką chyba już zamknę, teraz czas powrócić do tego co było przed programem. Czyli głównie teatr, nauka i aktorstwo. Życie na programie się nie kończy, aczkolwiek wielka szkoda.
Gosia: Dziękuję wam bardzo i do zobaczenia w finale.
Adam: Dziękuję.
Monika: Dziękuję Gosiu również.


Gosia: Teraz część z modą. Tym razem najlepsze kreacje kobiet i mężczyzn oceni Natalia Jaroszewska, która gościła w poprzednim odcinku Polish Next Top Model. Zobaczmy najlepszą kreację kobiet podczas poprzedniego odcinka według Natalii.

Gosia: Witaj, wybrałaś kreację Marty, dlaczego?
Natalia: Był to rockowy odcinek, Marta wpisała się w temat odcinka i wybrała czerń, która bardzo jej pasowała. Fryzura prosta i bardzo pasowała do jej sukienki, która była piękna. Do tego skóra, która rónież urzekła. Marta na scenie prezentowała się świetnie.
Gosia: A teraz zobaczcie najlepiej ubranego pana podczas 6 live'a.

Gosia: Co urzekło Cię w ubiorze Mateusza Banasiuka?
Natalia: Bardzo luźny ubiór, spodnie stylowe. T-shirt również bardzo fajny i bardzo pasujący do jego sylwetki, Mateusz wyglądał jak model. Do tego jego bujna fryzura, która fajnie się prezentowała. Może nie do końca ten ubiór pasował na scenę, ale był na pewno trendy.
Gosia: Dziękuję za obecność i opinie.
Natalia: Dziękuję bardzo.


Gosia: Ma zaszczyt wam przedstawić wszystkie ballady 7 odcinka na żywo.




Gosia: Mam nadzieję, że wybór naszych utworów bardzo wam się spodobał, ja już siedzę obok Czesława Mozila, cześć jak leci?
Czesław: Witam serdecznie, jak leci? Wszystko dobrze.
Gosia: Co ujmuje Cię w naszym programie, czy w ogóle coś takiego jest?
Czesław: Wszyscy chwalą utwory, które możemy słyszeć podczas występów i dobrze. Fajny pomysł na program i widocznie się sprawdza skoro oglądalność nie zawodzi.
Gosia: Czy ktoś się szczególnie wyróżnia?
Czesław: Ja lubię zawsze wracać do występów grupowych. Tam wszyscy uczestnicy brzmią naprawdę fajnie, sam jestem jurorem takiego programu lecz dla amatorów, ale ten program na pewno nie odstaje jeżeli chodzi o poziom, według mnie program robi wrażenie.
Gosia: A właśnie, jest poziom w naszym programie?
Czesław: W tym programie na poziom uczestnicy muszą zapracować, uważam że już jest dobrze, nikt nie zawodzi. Do finału będzie jeszcze lepiej.
Gosia: Dziękuję bardzo Czesławie za wywiad.
Czesław: Dziękuję Gosiu.

Gosia: To już wszystko w dzisiejszym odcinku Xtra Factor Stars. Do zobaczenia za tydzień i oglądajcie 7 odcinek X Factor Stars już w niedzielę, papa!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny odcinek, póki co to był najlepszy ze wszystkich. Szkoda mi do tej pory Adama, ale co się stało to się nie odstanie niestety... Z mody to te kreacje jakoś wyróżniające się nie były... Nadzwyczajne po prostu. Temat ballad to strzał w dziesiątkę! Wszystkie piosenki są zajebiste, nie umiem wybrać najlepszej, ale chyba akurat Mateusz dostał najlepszą, a gość specjalny, czyli Ellie - wymiata! Podobał mi się też wywiad z Czesławem. Nie mogę doczekać się kolejnych odcinków! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały odcinek, jeden z lepszych. Szkoda, że odpadł Adam, ale trudno. Mam nadzieję, że w kolejnym odcinku pożegnamy Martę lub Briana. Kreacje nawet mi się podobają, zwłaszcza Mateusza. Piosenki bardzo mi się podobają, jednak najlepsze mają Marta, Maciek i Mateusz. Gość specjalny przewspaniały <3. Fajny wywiad z Cześkiem :) Czekam na live i kolejny odcinek "Xtra Factor Stars" [Tańczące Gwiazdy 2]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny odcinek. Co do odpadki Adama, to się bardzo cieszę, bo nie lubię go. Ale fakt, że śpiewał nie najgorzej. Co do mody, to szczególnie spodobała mi się kreacja Marty, Mateusza niekoniecznie. Muzyka wybrana bardzo fajnie, najlepszy utwór przypadł Marcie i Maciejowi. Gośc specjalny taki sobie, natomiast utwory do występów grupowych strzałem w 10. Już się nie mogę doczekac kolejnego odcinka i Xtra Factora i X Factora ;) [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny odcinek, wywiad z Adamem, dobrze że to właśnie on odpadł ale trochę jest mi szkoda że Monika straciła uczestnika. Do kreacji odcinka nie mam zastrzeżeń, Marta w szczególności wyglądała pięknie. Świetny temat kolejnego odcinka no i cudowne piosenki. Brian, Marta, Mateusz mają świetne, a ta co ma Maciek po prostu wymiata, niezwykle wzruszający utwór. Czekam niecierpliwie na kolejny odcinek, będę głosować :) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń