środa, 1 maja 2013

Xtra Factor Stars - Odcinek 5

Gosia: Witam w kolejnym odcinku mojego programu. Ten odcinek na pewno znowu was czymś zaskoczy. Czeka nas dużo niespodzianek. Na początek czas na rozmowę z Olgą i Mrozem. Cześć jak się czujecie?
Olga: Witaj Gosiu. Ja czuje się wyśmienicie, choć dopiero dziś do mnie dotarało, że odpadłam z programu.
Mrozu: Ja jestem bardzo zmęczony, wczoraj do późnej godziny trenowaliśmy z Martą.
Gosia: Olgo mam kilka pytań do Ciebie, co czułaś po ogłoszeniu wyników, chwilę po tym momencie?
Olga: Było to uczucie nie do opisania, ale tak właśnie negatywnie. Duże rozczarowanie i wielka szkoda. Skończyło się coś, co pewnie już nie wróci. Póki co nie dostałam żadnych propozycji, więc to raczej koniec.
Gosia: Mrozu odpadła Ci już druga uczestniczka, spodziewałeś się tego, jakie to uczucie?
Mrozu: Kompletnie się tego nie spodziewałem. I na pewno nie jest to miłe uczucie, utrata podopiecznego w dużej mierze zależy ode mnie, więc to raczej moja wina. Ale obiecuje wam, że z Martą już tak nie będzie.
Gosia: Olgo czy program coś zmienił w Twoim życiu?
Olga: Zmienić nie zmienił, ale na pewno wniósł coś nowego. Muzyka nie była mi bliska, od teraz jest. Wiele tych opinii miłych na pewno na długo zapamiętam. Nie spodziewałam się, że pójdzie mi coś tak dobrze, jak śpiewanie w tym programie, dziękuję za te emocje. Była to świetna przygoda, dziękuję bardzo.
Gosia: Olgo nie masz co płakać, zobaczymy się jeszcze w finale, dziękuję za wywiad.
Olga: Dzięki.
Mrozu: Dziękujemy serdecznie.


Gosia: Czas na modę, nasz gość specjalny wybrał dwie kreacje, najlepsze kreacje 5 odcinka. Pewnie jesteście ciekawie, która z pań była najlepiej ubrana według Ewy Minge, zobaczcie.

Gosia: Cześć Ewo. Czym urzekła Cię kreacja Kasi Glinki?
Ewa: No wystarczy popatrzyć. Wybór był łatwy, zdecydowanie Kasia się wyróżniała. Buty świetne no i sukienka również piękna. Czarny jest zawsze top, na scenie pięknie się prezentowała, ma warunki i figurę i dobrze jej było w tej kreacji. Fryzura pasowała jak najbardziej i makijaż również świetny.
Gosia: Teraz czas poznać najlepiej ubranego pana tamtego wieczoru, zobaczcie kogo Ewa wybrała.

Gosia: Dlaczego taki wybór?
Ewa: Szczerze mówiąc w ubiorze panów ciężko było wybierać, dużo mi się nie podobało. Ale marynarka Maćka mnie urzekła. Jej taka świeża i naprawdę świetnie wygląda z czarnym. Ładnie się prezentował i na pewno przyciągał uwagę. Nie jest to do końca trafiona kreacja, ale podoba mi się.
Gosia: Dziękuję Ewo, że byłaś z nami. Mam nadzieję, że do zobaczenia.
Ewa: Dziękuję Ci i też mam taką nadzieję.


Gosia: Kochani i czas tradycyjnie po modzie przejść do muzyki. Oto utwory do 6 odcinka oraz cała reszta.




Gosia: Kochani Justin Timberlake, rozumiecie? Będzie się działo, na pewno będzie. A teraz siedzę już obok Marka Piekarczyka. Witaj Marku, cieszę się, że jesteś z nami i cieszę się na wywiad.
Marek: Cześć no i ja również się cieszę, że mogę tu być.
Gosia: Marku czy oglądasz nasz program? I czy robi on na Tobie jakieś wrażenie?
Marek: Oglądam tylko występy w internecie, bo nie mam czasu. Ale podoba mi się wszystko, uczestnicy bardzo przyjemni i bardzo fajnie śpiewają. Są tacy, którzy robią na mnie wrażenie, są tacy którzy mniej, ale ogólnie poziom jest wysoki i zadowalający, sam chciałbym tam w jury siedzieć.
Gosia: Masz jakiś faworytów?
Marek: Nie, nie mam. Ale jeżeli mam być obiektywny to powiem tyle, że bardzo podoba mi się Mateusz Banasiuk i jego wokal oraz poczucie na scenie. Cieszy się bardzo na każdy jego występ.
Gosia: A co powiesz o muzyce w programie?
Marek: Na pewno jest to głównie program dla młodych ludzi, bo muzyka jest bardziej nowoczesna. Taka na topie i każdy może znaleźć coś dla siebie. No ogólnie program jest bardzo fajny i kibicuje mu, aby dotrwał wielu edycji.
Gosia: Dziękuję Ci Marku za wywiad.
Marek: Dziękuję.

Gosia: Kochani na dziś to już wszystko, widzimy się za tydzień. A wy już w najbliższą niedzielę oglądajcie X Factor Stars w Spot.Tv. Będzie się działo i ja tam będę. Papa!

5 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemnie czytało mi się ten odcinek :) Szkoda mi Olgi, że odpadła, ale trudno. Nie będziemy płakać nad rozlanym mlekiem. Kreacje, która wybrała Ewa, bardzo mi się podobają, zwłaszcza ta Kasi. Co do piosenek, najlepsze mają Mateusz, Maciek, Adam, Agnieszka Marta :) Reszta tez dobra. Gość specjalny bardzo dobry. Mam nadzieję, ze w dogrywce spotkamy się z Martą i Brianem. Głosowałem i będę głosował. Czekam na live. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały odcinek. Super wywiad z Olgą, jednak wielka szkoda, że to ona odpadła. No cóż... Chciałbym mieć tę oczojebną marynarkę Maćka! Jest wręcz czadowa! Mateusz, Brian, Adam, Agnieszka i Marta mają świetne piosenki! Gość specjalny też jest super. Czekam na odcinek i będę jeszcze głosował! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcinek, jak każdy :) Jeśli chodzi o modę - Maciek wyglądał świetnie, bardzo mi się podoba pomarańczowa marynarka. Kasia również dobrze, choć to stylizacja górnych lotów nie jest. Utwory do 6 odcinka znów wybrałeś świetne, w szczególności uwielbiam "Sex On Fire" oraz "Bring Me To Life", nie kojarzę za bardzo utwory Kelly Clarkson, ale może gdzieś słyszałam. No i wywiad z Markiem bardzo fajny. Czekam na odcinek oczywiście ;) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny odcinek. Co do Olgi to szkoda mi, że ona odpadła. Była moją faworytką. Co do mody to Glinka super wyszła, Rock już tak średnio. Piosenki najlepsze na kolejny odcinek ma Mateusz, Maciej, Adam, Agnieszka i Brian. Co do wywiadu to ciekawy i bardzo fajny. Czekam na odcinek. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe wydanie, zresztą jak zawsze. Ciekawy wiwiad z Olą i jej mentorem, prawdę mówiąc, to nie podziewałem się, że odpadnie tak szybko. Co do mody, to uważam, że trafny wybór, Kaśka i Maciek naprawdę wyglądali fajnie. Piosenki na kolejny lajf wybrałeś po prostu genialne, każda mi się bardzo podoba. Gorzej z gościem specjalnym, mimo że go lubię, to nie wpada mi w ucho jego najnowszy utwór. A kawałek z występu grupowego też świetny [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń