środa, 24 kwietnia 2013

Xtra Factor Stars - Odcinek 4

Gosia: Cześć, witam was po raz czwarty! Przed nami kilkanaście wspaniałych minut. Chciałabym na początek powitać Dominikę Kluźniak i Honey, cześć jak samopoczucie?
Dominika: Witam serdecznie, czuje się dobrze lecz już mi bardzo brakuje wszystkich prób do programu, ciężko jest wrócić do rzeczywistości.
Gosia: Dominiko co najbardziej Ci się podobało w show, opowiedz nam o swojej przygodzie i o tym wszystkim co tam się działo.
Dominika: Najbardziej podobało mi się to, że mogłam po prostu występować na scenie. Utwory świeżutkie, również świetne. Ludzie także, program pozwala naprawdę na wiele, zazdroszczę uczestnikowi, który wygra, ma dużą szansę odskoczyć od tego co robi i nagrać płytę, niestety dla mnie ta szansa już odeszła w siną dal.
Gosia: Honorato, to pierwsza Twoja uczestniczka, która odpadła.
Honey: No fakt, pierwsza i mam nadzieję, że teraz poleci do samego finału i już się tu nie spotkamy. Będzie mi Ciebie brakowało Dominiczko, byłaś świetna.
Gosia: Czułaś te wszystkie pochwały?
Dominika: Szczerze mówiąc tak, każda pochwała mnie strasznie cieszyła. A każda negatywna opinia motywowała do dalszej pracy, szkoda że już wszystkie się skończyło.
Gosia: Szkoda bardzo, również mi się podobałaś. Dziękuję wam bardzo serdecznie no i do usłyszenia w przyszłości.
Dominika: Dziękuję.
Honey: Dziękujemy bardzo.

Gosia: A teraz chciałabym pokazać wam najlepszą kreacje uczestnika 4 odcinka, którą wybrał nasz gość specjalny, który już siedzi koło mnie.

Gosia: Witam Cię Tomku. Dlaczego wybrałeś kreacje Briana?
Tomasz: Witam. Dlaczego? Już mówię, był ubrany całkowicie luźnie i naturalnie. Nie było nic wyróżniającego czyli takie co by mogło przegiąć tą kreacje. Koszulka fajna, spodnie bardzo modne no i buty na wielkie plus.
Gosia: A kobieta najlepiej ubrana według Tomka to Agnieszka.

Gosia: Agnieszka, dlaczego ona?
Tomasz: Popatrzeć i już widać. Żadna nie była tak piękna jak ona, makijaż idealnie komponował się z przepiękną marynarką, a ona z dołem stroju. Bluzka pod marynarką również pasowała. Szpilki nadały takiej długości nóg. No idealnie wyszło, naprawdę świetnie Agnieszka wyglądała.
Gosia: Dziękuję bardzo za wywiad.
Tomasz: Dziękuję.
Gosia: A teraz czas poznać rosyjskie piosenki do odcinka 5 oraz gościa specjalnego, a także piosenkę, którą zaśpiewa Top8. Zobaczcie.



Gosia: Na pewno będzie bardzo, bardzo ciekawie. Mam nadzieję, że nie wątpicie w moje słowa. A jest już z nami Ela, Elu witaj.
Elżbieta: Witam.
Gosia: Wiem, że sędziowałaś w Jak Oni Śpiewają i oceniałaś amatorów jak jest w naszym programie? Ujmuję Cię ktoś?
Elżbieta: O dziwo tak, sama sobie się dziwie, ale naprawdę niektórzy śpiewają dość dobrze jak na amatorów, a ich poprawy z tygodnia na tydzień zaskakują. Również muzyka jest zaskakująca.
Gosia: Kibicujesz komuś?
Elżbieta: Fajnie śpiewa Mateusz, Marta i Kasia. Oni mają coś takiego w sobie co naprawdę mnie ujmuję na jakiś sposób. Mogą być z nich gwiazdy, jestem ciekawa co z tego wyjdzie.
Gosia: A mentorzy to dobra sprawa?
Elżbieta: To mi się podoba najbardziej, jako jurorzy są świetni każdy z nich ma już jakieś doświadczenie i wtedy kiedy mają być krytyczni są, a kiedy jest dobrze to same komplementy lecą, mi się to podoba. Sama chciałabym komuś mentorować. To właśnie przez nich uczestnicy są coraz lepsi.
Gosia: To wszystko Elu, dziękuję Ci serdecznie.
Elżbieta: Dziękuję.

Gosia: Kolejny odcinek Xtra Factor Stars już się kończy, widzimy się za tydzień. A wy oglądajcie już w niedzielę 5 odcinek X Factor Stars, do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny odcinek. Co do Dominiki to trochę szkoda, że odpadła. Co do piosenek to uważam, że najlepsze ma Maciek, Kasia, Braian. Czekam na piąty odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny odcinek, dobrze, że nie rezygnujesz z pisania Xtra Factora. Co do piosenek rosyjskich, to jakoś one mnie nie kręcą, znam tylko dwie. Tą którą śpiewa Kaśka i Brian. Jestem bardzo ciekaw jak poradzi sobie Brian z hitem Ałły ;) [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcinek. Brian wyglądał świetny, kreacja Agnieszki niezbyt mi się podoba. Fajny temat kolejnego odcinka, chociaż wszystkich piosenek nie znam. Znam "Ya Soshla S Uma" oraz "Za Toboy" i uwielbiam te kawałki. "Sexualną" średnio lubię, a "Mama Lyuba" nie znoszę xD Czekam na kolejny odcinek :) [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wydanie kulis, tym razem najbardziej przyciągnął moją uwagę strój Agnieszki. Świetnie w nim wygląda! Jeszcze przypadł mi do gustu wywiad z Elżbietą, może kiedyś będzie tutaj mentorką? Zobaczymy! Temat odcinka świetny, ruski jest super, a najlepsze piosenki mają Mateusz i Marta! Nie znam wszystkich, ale to nic. Czekam na odcinek! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że jednak były kulisy. Wyróżnione stroje średnio mi się podobają. Fajny wywiad. Super tabelka. Najlepszą piosenkę ma Kasia Glinka. Gość nawet dobry. Czekam na odcinek, mam nadzieję, że moi faworyci przejdą bezproblemowo :D

    OdpowiedzUsuń