środa, 17 kwietnia 2013

Xtra Factor Stars - Odcinek 3

Gosia: Witam w kolejnym odcinku naszego programu. Dziś gościć będę wielkie gwiazdy. Na początek chciałabym powitać Maje Bohosiewicz i Mroza. Cześć kochani, Maju jak myślisz co było nie tak?
Maja: Witam wszystkich. Gosiu to jest trudne pytanie, bo ja dokładnie nie wiem co widzowie widzieli we mnie wcześniej, a czego nie dostrzegli w niedzielę. No występ był wyjątkowo słaby i może dlatego, ale nie wiem dokładnie.
Gosia: Czy zdążyłaś przywiązać się do programu?
Maja: Szczerze mówiąc tak. Ludzie, których poznałam byli wspaniali, wcześniej co prawda znałam ich tylko z telewizji, tym razem bliżej się poznaliśmy no i rywalizowaliśmy ze sobą co prawda, ale było miło.
Gosia: Łukasz pamiętasz sytuacje z poprzedniej edycji, kiedy też jedna z faworytek z grupy młodszej zajęła 10 miejsce?
Mrozu: Tak oczywiście i chciałbym od razu wytłumaczyć, że wcale prawdą nie jest, że młodsi są mocniejsi i mogą dalej dojść. Duże znaczenie ma tu osobowość no i śpiew, a nawet kobieta 50-letnia może wygrać taki program, jestem tego pewny.
Gosia: Maju jak myślisz kto wygra program?
Maja: Ojej tu jest ciężkie pytanie, sama nie wiem. Mateusz radzi sobie świetnie, chociaż w dogrywce niestety był. Marta albo Dominika powinna wygrać, ale pewnie będzie inaczej.
Gosia: Dziękuję wam serdecznie za rozmowę. Maju jeszcze usłyszymy Cię w finale, a Mrozu wracaj na próby i przygotuj swoje panie do 4 odcinka jak najlepiej. Do zobaczenia.
Maja: Do zobaczenia.
Mrozu: Dzięki i do niedzieli.

Gosia: Koło mnie siedzi już Joasia Krupa, zobaczcie najpierw jaką kreacje wybrała.

Gosia: Cześć Asiu, wybrałaś kreacje Olgi Bołądź. Co jest w niej takiego najlepszego, takie co przyciąga wzrok i robi wrażenie?
Joanna: Cześć. Najbardziej podoba mi się krój sukienki, materiał i kolor. Pięknie dobrana jest do sylwetki Olgi i pasuje do niej. Robi wrażenie po prostu. Oglądając wszystkie pozostałe kreacje, ta od razu rzuciła się w oczy i Olga lśniła w niej.
Gosia: A z panów Asia wybrała Mateusza Banasiuka, zobaczcie.

Gosia: Aneta Kręglicka tydzień temu też oceniła Mateusza najwyżej. Asiu uzasadnij swój wybór.
Joanna: Niebieski z beżem wygląda bardzo dobrze. Do tego te szelki, które teraz są modne. To była najlepsza stylówka tego odcinka. Mateusz ma w miarę jasną karnację, więc ten niebieski kolor fajnie do niego pasował.
Gosia: Dziękuję Ci bardzo serdecznie za obecność dzisiejszego odcinka.
Joanna: Dziękuję.
Gosia: Wszyscy dobrze wiecie, że w odcinku 4 rządzić będą Polskie hity. Oto kolejność i piosenki, które wykonają nasi uczestnicy.

Katarzyna Glinka - Łzy "Jestem Jaka Jestem"
Mateusz Banasiuk - Lady Pank "Zawsze Tam Gdzie Ty"
Agnieszka Szulim - Ewa Farna "Cicho"
Brian Poniatowski - Marcin Rozynek "Siłacz"
Maciej Rock - Volver "Jak Wulkan"
Olga Bołądź - Edyta Górniak "Nie Zapomnij"
Dominika Kluźniak - Justyna Steczkowska "Boskie Buenos"
Adam Fidusiewicz - Liber ft. Mateusz Mijal "Winny"
Marta Żmuda-Trzebiatowska - Sylwia Grzeszczak "Karuzela"

Gosia: W tym tygodniu zagości u nas wielki gość specjalny, nie wiem czy kiedykolwiek mieliśmy kogoś większego, a będzie to Bruno Mars, który zaśpiewa "When I Was Your Man". A nasza 9 gwiazd zaśpiewa hit Labrinth & Emeli Sande "Beneath Your Beautiful". Muzyki na pewno nie będzie brakowało. Przejdźmy dalej, bo koło mnie siedzi już Agnieszka Chylińska, witam Cię serdecznie.
Agnieszka Chylińska: No cześć.
Gosia: Aga, co myślisz o naszym programie?
Agnieszka Chylińska: Ogólnie lubię takie programy i akurat ten zdarza mi się oglądać. Jest ciekawie i nie wiadomo czego można się spodziewać. Z odcinka na odcinek ktoś odpada, a najciekawsze są kawałki, które uczestnicy prezentują. Są to zazwyczaj nowości, które gdzieś tam w głowie siedzą, to jest duży plus,
Gosia: Masz jakiś faworytów?
Agnieszka Chylińska: Jest kilka osób, które śpiewają dobrze i z dużą ciekawością się ich słucha, ale Dominika Kluźniak wyróżnia się. Ma fajny taki jedwabisty głos i ciekawie jest ją słuchać. Z panów kibicuje Mateuszowi, który naprawdę jest dobry.
Gosia: A co myślisz o mentorach?
Agnieszka Chylińska: Oni też mi się podobają. Monika to już historia i ona mnie tam ujmuję najbardziej. Mrozu i Rafał to gwiazdy młodszego pokolenia i na pewno przyciągają widzów młodszych i unowocześniają program. No i Honey moim zdaniem zaraz po Monice największa gwiazda programu. Ekipa jest świetna.
Gosia: Dziękuję Ci serdecznie i zapraszam do oglądania kolejnego odcinka.
Agnieszka Chylińska: Chętnie oglądnę i dziękuję również.

Gosia: To już koniec 3 odcinka Xtra Factor Stars. Mam nadzieję, że wszystko wam się spodobało począwszy od gości po muzykę 4 odcinka. Oglądajcie już w niedziele w Spot.Tv 4 odcinek z polskimi hitami. Do zobaczenia za tydzień!

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wydanie kolejnego odcinka. Jest mi smutno, że odpadła Maja, ale jeszcze mam kilku faworytów. Gośc specjalny taki sobie, nie za bardzo go lubię. Z piosenek to najlepsze przypadły Mateuszowi, Brianowi, Dominice i Adamowi :) [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te kulisy ;) Co prawda uważam, że Olgi kreacja nie jest najlepsza, ale za to Mateusz wygląda świetnie tak jak i w poprzednim odcinku. Agnieszka wyróżniła Dominikę, która na pewno śpiewać potrafi, jednak ja nie mogę się co do niej przekonać. Piosenki do kolejnego odcinka są cudowne, jednej nie znam - "Boskie Buenos", a jednej nie lubię - "Nie zapomnij". Reszta wspaniała, czekam na odcinek ;) [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kulisy. Co do Mai to szkoda mi jej bo była moją faworytką, ale Mateusz był lepszy. Co do piosenek to fajnie że są to polskie klimaty. Aż ciężko wybrać najlepszą :) Perfekt "Zawsze Tam Gdzie Ty" to chyba śpiewa Lady Pank :D ale lepiej sprawdz bo może i Perfect ma taka samą piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie sorki Perfekt też ma taki utwór :)

      Usuń
    2. Tak sorry, to mój błąd. Musiałem się pomylić :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobało wydanie kulis. Szkoda mi do teraz, że Maja odpadła, ale jest taka fajna ekipa, że każdego praktycznie byłoby mi szkoda... Bardzo ładne kreacje uczestników, a nawiasem mówiąc to mam takie same spodnie jak Mateusz ;p Nawet fajny gość specjalny i podobają mi się piosenki, jakie zaśpiewają Kasia, Mateusz, Brian, Olga, Adam i Marta. Fajnie, że będą polskie hity! Czekam na kolejny odcinek kulis. [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kulisy. Trochę szkoda, że Maja odpadła, ale wolałem Mateusza od niej. Ja też mam takie same spodnie, jak Mateusz:) Piosenki do kolejnego LIVE super. Najlepsze dla Agnieszki, Mateusza, Olgi, Adama oraz Marty. Czekam na odcinek.

    OdpowiedzUsuń