środa, 10 kwietnia 2013

Xtra Factor Stars - Odcinek 2

Gosia: Dziś w programie Xtra Factor Stars porozmawiamy z Borysem Szycem, który odpadł z programu i jednocześnie stał się kolejnym uczestnikiem, który osłabił grupę mężczyzn 31+. Zagości również Aneta Kręglicka, oceni kreacje gwiazd, a także Marina oceni głosy uczestników. Poznacie również wszystkie piosenki disco odcinka 3 oraz wszystkie niespodzianki muzyczne. A obok mnie już są Borys i Rafał. Witam serdecznie, Borys powiedź mi czemu tak szybko?
Borys: Cześć, a ja sam nie wiem dlaczego. Tak nagle przyszło i się po prostu nie udało. Widocznie byli lepsi, a moich fanów zabrakło, ale dziękuję za głosy i pozdrawiam.
Gosia: Wszyscy wiemy, że jesteś muzykiem, ale dużego stażu nie masz. Czy program narobił Ci ochoty na karierę muzyczną?
Borys: Nie raczej nie, muzyka zawsze będzie mi bliska, ale to aktorstwo odgrywa główną rolę w moim życiu. A program jak to program, w moim przypadku zakończył się on, no to zakończyła się moja rólka tymczasowa w muzyce, inaczej tego ująć nie potrafię. Może jeszcze kiedyś, kto wie, ale obiecać nie mogę i zaprzeczyć też nie.
Gosia: Rafale drugi odcinek i już drugi uczestników z Twojej grupy odpadł, o co chodzi?
Rafał: Nie wiem, ale już się boje, że mnie wyrzucą z programu <śmiech>. Nie do końca jeszcze znam przepis na sukces w tym programie, Borys był znacznie dobry i wyróżniający się, więc jeszcze bardziej nie rozumiem werdyktu jury.
Gosia: Komu Borys teraz kibicujesz?
Borys: Co prawda w odcinku w poniedziałek powiedziałem, że Maciek powinien to wygrać, ale byłem pod wpływem emocji co nie zmienia faktu, że jestem za nim, ale jest jeszcze jedna taka osoba, która jest mi bliska, a jest to Olga Bołądź, trzymam kciuki.
Gosia: Dziękuję panowie za rozmowę, mam nadzieję Rafale, że za tydzień nie będziesz musiał po raz kolejny ze mną rozmawiać, a co do Ciebie Borys to mam nadzieję, że cały czas będziesz z nami sercem i będziesz oglądał program.
Rafał: Też mam taką nadzieję, dzięki.
Dawid: Pewnie, że będę. Dziękuję.

Gosia: Za chwilę posłuchacie opinii i zobaczycie najlepsze kreacje 2 odcinka według kolejnego naszego gościa. Zobaczcie, która z Pań była najlepiej ubraną kobietą ostatniego odcinka.

Gosia: Tą kreacje wybrała jurorka Fashion Queen, Aneta Kręglicka. Witaj Anetko! Miło jest Cię gościć w tym programie. Wybrałaś dwa najlepsze Twoim zdaniem stoje naszych uczestniczków. Pierwsza to kreacja Marty, omów ją proszę, powiedź co Cię urzekło?
Aneta: Marta w tym odcinku wyglądała olśniewająco, wprowadziła taką radość, przyniosła nam wiosnę. Wyglądała bardzo kobieco, z klasą, z resztą uważam, że większość jej kreacji, które widziałam to zdecydowanie sukcesy modowe.
Gosia: A jeżeli chodzi o panów to był to Mateusz Banasiuk, a raczej jego styl.

Gosia: Dlaczego wybrałaś Mateusza?
Aneta: Mateusz wyróżniał się spośród wszystkich przede wszystkim idealnym dopasowaniem skórzanej, brązowej kurtki do ciemnych spodni. Po za tym buty są idealnym dodatkiem do tej stylizacji. Co tu dużo mówić, wyglądał po prostu idealnie.
Gosia: Super, cieszę się, że byłaś z nami. Liczę na to, że jeszcze kiedyś się zobaczmy, dziękuję.
Aneta: Dziękuję bardzo.
Gosia: A teraz przyszedł czas, abyście poznali listę utworów i kolejność 3 odcinka. Pamiętacie mam nadzieję, że będzie to odcinek w hitach disco.

Agnieszka Szulim - Gloria Gaynor "I Will Survive"
Adam Fidusiewicz - Fancy "Flames Of Love"
Maja Bohosiewicz - Infernal "From Paris To Berlin"
Maciej Rock - Boney M "One Way Ticket"
Dominika Kluźniak - Abba "Dancing Queen"
Brian Poniatowski - Bad Boys Blue "You're Woman"
Olga Bołądź - C.C Catch "I Can Lose My Heart Tonight"
Mateusz Banasiuk - Modern Talking "You're My Heart You're My Soul"
Katarzyna Glinka - Baccara "Yes Sir I Can Boogie"
Marta Żmuda-Trzebiatowska - Donna Summer "Bad Girls"


Gosia: Całą niedzielną gale X Factorową otworzy Amelia Lily swoim nowym singlem "Shut Up (And Give Me Whatever You Got)". A top10 naszego programu zaśpiewa grupowo piosenkę Ellie Goulding "Anything Could Happen". Oglądajcie, bo będzie spora dawki dobrej muzyki. A już koło mnie siedzi Marina, witam Cię!
Marina: Hej, dzień dobry!
Gosia: Marino pierwsze pytanie, oglądasz? Oglądasz X Factor Stars?
Marina: Zdarzyło mi się raz premierowo oglądnąć, a tak staram się być na bieżąco, czyli jakieś powtórki, urywki i informacje z sieci. Więc jestem z programem blisko i zamierzać nadal być, chyba do finału.
Gosia: Co myślisz o uczestnikach? Dają radę?
Marina: Wiadomo, że jest to dopiero początek, ale widzę u niektórych z nich duży potencjał i zaangażowanie, podoba mi się to bardzo. Urzeka mnie między innymi Mateusz Banasiuk, który radzi sobie najlepiej, Borys też fajnie śpiewał, ale niestety nóżka się powinęła. Z kobiet to jeszcze nie umiem wymienić faworytki. Póki co poziom jest jaki jest.
Gosia: Chciałabyś jurorować w X Factor Stars?
Marina: Myślę, że jest to lepszy i bardziej udany format niż Sing With The Stars, w którym oceniałam. Tu dużo zależy od jurorów, a w sumie od mentorów, oni pełnią tu funkcje główną i bardzo ważną. Chciałabym pracować z taki ludźmi i pomagać im. Założyciel X Factor miał pomysł i świetnie, że w Polsce możemy kontynuować program z amatorami i z gwiazdami.
Gosia: Serdecznie Ci dziękuję, może kiedyś producenci znowu zmienią ekipę to na pewno będą pamiętać o Tobie.
Marina: Mam nadzieję, że Adrian o mnie nie zapomniał, dziękuję Ci bardzo!

Gosia: Na dziś to już wszystko. Piszcie co wam się podobała, którego z naszych gości lubicie bardziej, no i co sądzicie o muzyce do 3 odcinka. No i pamiętajcie też, że już w niedzielę odcinek live. Papa!

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny odcinek :) Zgadzam się co do stylizacji. Szkoda mi Borysa. Co do odcinka, najlepsze piosenki mają : Maciej, Dominika, Mateusz. podoba mi się też piosenka, którą uczestniczy będą śpiewać grupowo. Gościa specjalnego nie kojarzę zaraz odsłucham tę piosenkę.:) Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kulisy. Ja tak samo jak Gosia, mam nadzieję, że w kolejnym wydaniu Rafał nie będzie miał szansy z nią pogadac, bo naprawdę szkoda, aby tak szybko posypała się jego grupa. Ale Maciek to solidna firma, czuję, że daleko zajdzie. Jedna piosenka spośród wszystkich baaardzo się wyróżnia, a jest nią ,,I Will Survive'' <3. Nie mogę doczekac się odcinka [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobał ten odcinek. Dobrze że odpadł Borys, jak na osobę która już miała coś wspólnego z muzyką nie popisał się w tym programie. Kreacje Marty i Mateusza świetne :) Piosenki do kolejnego znane i te które lubię. Jednak najlepsze mają Brian i Mateusz :) Czekam na 3 live! [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny odcinek! Nie wiem aż co powiedzieć, troszkę mi szkoda Borysa, ale jednak dobrze, że odpadł. Jeszcze Rafał ma jedną osobę w grupie, szkoda by było, gdyby w trzecim odcinku stracił wszystkich już. Fajny pomysł z tymi kreacjami i ocenianiem! No i fajne propozycje piosenek: Agnieszka, Kasia, Maciek, Mateusz i Dominika. Czekam na nowe wydanie Xtra Factor Stars :) [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki ze tak pozno, ale umknęła mi ta notatka. Co do piosenek to najlepsze ma Agnieszka, Maciek, Dominika, Olga, Mateusz.

    OdpowiedzUsuń