środa, 3 kwietnia 2013

Xtra Factor Stars - Odcinek 1

Gosia: W dzisiejszym odcinku dowiemy się co czuł Dawid Woliński po tym jak odpadł jako pierwszy, czy jego mentor jest nim zawiedziony? Poznamy wszystkie muzyczne niespodzianki drugiego live'a. Prawdziwi eksperci ocenią stroje naszych uczestników. Więc zacznijmy może od wywiadu z Dawidem i Rafałem. Cześć kochani, jak emocje po pierwszym odcinku?
Dawid: Witam. Było naprawdę fajnie, szkoda że odpadłem jako pierwszy.
Gosia: Czego będzie Ci  najbardziej żal po programie?
Dawid: W sumie może i dobrze, że tak szybko odpadłem, bo nie zdążyłem się przyzwyczaić jeszcze, więc tak bardzo nie ubolewam. Ale będzie mi szkoda tej radości i życzliwości ze strony moich konkurentów, którzy są cudowni.
Gosia: Rafale Ty debiutowałeś i niestety źle się skończyło.
Rafał: No tak wyszło, ale mam w swojej grupie jeszcze dwóch panów, którzy są naprawdę wielcy i mogą daleko zajść. Szkoda jednak, że Dawid tak szybko odpadł, ale nic na to się poradzę, program daje wolną rękę widzom, więc stało się.
Gosia: Dawid czy jeszcze kiedyś zaśpiewasz?
Dawid: Decyzja widzów umocniła mnie z faktem, że nie powinienem śpiewać, więc daruje sobie. Ale wiadomo, że muzyka przyprawia dużo emocji i była to fajna przygoda.
Gosia: Dziękuje wam bardzo za spotkanie. Rafale do zobaczenia w niedziele na 2 live'ie, a z Tobą Dawidzie mam nadzieję, że w naszym programie jeszcze kiedyś się spotkamy. Dzięki za rozmowę.
Rafał: Dziękuję.
Dawid: Dzięki bardzo.

Gosia: Teraz może przejdźmy do tematu ubioru naszych uczestników w pierwszym odcinku. Jest z nami Mariusz Brzozowski, witam Cię serdecznie. Zobaczcie kogo strój najbardziej mu się spodobał.
Gosia: Był to ubiór Dawida Wolińskiego. Dlaczego wybrałeś ten strój, czy Dawid tak fajnie wyglądał?
Mariusz: Witam wszystkich bardzo serdecznie. Tak, jestem zdania, że Dawid bardzo fajnie wyglądał i strój był idealnie dopasowany do jego sylwetki. Przygotowałem się do tego programu i powiedzieć muszę, że oglądałem wszystkie występy z odcinka i Dawid miał zdecydowanie najlepszy strój i wyróżniał się. Cieszę się, że styliści podeszli do odcinka tak na luzie, bo był on ogólnie luźny i nawet temat był dowolny, więc dobrze się spisali.
Gosia: A z pań Mariusz wybrał stylizację Katarzyny Glinki, zobaczmy jak wyglądała.

Gosia: Mariuszu co Cię najbardziej ujęło w stroju Kasi?
Mariusz: Była to bardzo udana stylizacja. Ta czerwień bardzo pasowała do tego jasnego beżu, czyli do butów Kasi. Makijaż delikatny i fryzura także taka normalna. Bardzo ładnie to współgrało. Kasia nie śpiewała ani rockowego utworu, ani żadnego takie, żeby się wyróżniała. Było delikatnie z umiarem i bez przesady. Świetnie wyszło. Każda kobieta powinna się wzorować i ubierać podobnie.
Gosia: Takie profesjonalne opinie były nam przydatne. Cieszę się, że mogłam Cię gościć i dziękuję za rady i opinie.
Mariusz: Również Ci dziękuję
Gosia: Kochani przechodzimy dalej, teraz chciałabym żebyście poznali wszystkie utwory, które nasze gwiazdy wykonają podczas drugiego live'a. Zobaczcie.

Brian Poniatowski - Flo Rida "Whistle"
Katarzyna Glinka - Aura Dione "Friends"
Borys Szyc - Fun "We Are Young"
Marta Żmuda-Trzebiatowska - Lana Del Rey "Summertime Sandess"
Mateusz Banasiuk - Pitbull, Afrojack ft. Neyo "Give Me Everything"
Agnieszka Szulim - Rihanna "Te Amo"
Maciej Rock - Enrique Iglesias ft. Usher & Lil Wayne "Dirty Dancer"
Olga Bołądź - Katy Perry "California Gurls"
Adam Fidusiewicz - Bruno Mars "The Lazy Song"
Dominika Kluźniak - Honey "Runaway"
Maja Bohosiewicz - Blue Cafe "Buena"

Gosia: Gościem specjalnym drugiego odcinka będzie Gossip, a wykona ona swój najnowszy singiel "Get A Job". Nasza pozostała jedenastka gwiazd zaśpiewa piosenkę Kelly Clarkson "Stronger (What Doesn't Kill You)". To będzie kolejny wspaniały odcinek, szykujcie się na te emocje. A teraz chciałbym powitać kolejnego naszego gościa, którym jest Piotr Kupicha. Witam Cię bardzo serdecznie.
Piotr: Cześć Gosiu.
Gosia: Piotrze, mam do Ciebie kilka pytań. Wiem, że oglądałeś pierwszy odcinek albo przynajmniej jego występy. Kto Ci się spodobał z naszych uczestników?
Piotr: Wykonanie Dominiki Kluźniak było mega zaskakujące, kobieta wnosi do programu naprawdę wiele emocji. Amatorka, a jednak ma smak muzyczny. Utwór bardzo fajny i dopasowany. To był zdecydowanie najlepszy występ. Więc nie rozumiem dlaczego widzowie wysłali ją do dogrywki, na szczęście została w programie.
Gosia: A jak oceniasz ogólnie wszystkich uczestników?
Piotr: Fajnie odcinek się sprawdził i myślę, że gdy poziom będzie większy to będzie jeszcze więcej zaskoczeń. Gwiazdy naprawdę zabawne i występy przyjemne. Ciekawie się oglądało i nie ma do czego się doczepić.
Gosia: A co myślisz o nowych jurorach?
Piotr: Honey jest świeżutką gwiazdą i przyznam się, że wątpiłem w nią, ale spisała się cudownie, zrobiła wiele dla swoich kobiet i jej się udało. Rafał trochę słabiej, ale jako juror fajnie i jego opinie były konkretne i profesjonalne, widać że się na tym zna i nadaje się do tego biznesu.
Gosia: Dziękuję Ci za rozmowę i mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy.
Piotr: Dziękuję Ci bardzo.

Gosia: I tak właśnie będą wyglądać każde odcinki naszego programu. Będziemy się widywać w każdą środę. Zatem żegnam i widzimy się za tydzień. A już w najbliższą niedziele 2 odcinek X Factor Stars 2. Papa!

5 komentarzy:

  1. Zaskoczyłeś mnie bardzo. Bardzo mi się podobał pierwszy odcinek Xtra factor stars:) Super mi się czytało. Świetny pomysł z najlepszą stylizacją i występem. Co do piosenek najlepsze mają : Brian, Kasia, Borys, Aga, Olga, Adam, Dominika, Maja:) Świetny wybór utworów, czekam na live 2 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będą wyglądały tak każde docinki Xtra Factora, to na 100% będzie sukces. Bardzo ciekawy wywiad z Dawidem i Rafałem, też uważam, że Dawid nie powinien już śpiewac :P Piosenki do kolejnego odcinka znowu świetne, sam nie umiem wybrac, jaka najlepsza. Podoba mi się też gośc specjalny, uwielbiam Gossip [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiad z Dawidem bardzo mi się spodobał, jak dobrze że to właśnie on pierwszy odpadł. Kasia wyglądała pięknie w pierwszym odcinku, zgadzam się z Mariuszem. A piosenki do kolejnego odcinka są wspaniałe, w szczególności dla Briana, Agnieszki, Olgi i Mai. A za muzyką Gossip nie przepadam. Ogółem bardzo mi się to wszystko podoba :) [Dancing 4 You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Już po pierwszej notce się przekonałem do Xtra Factora Stars! Świetnie jest poznać program od kulis, ciekawe wywiady, bardzo pozytywnie! No i można dowiedzieć się nawet o strojach gwiazd, tego jeszcze nie było! Piosenki świetne i znane w większości, a ulubione dla Mai, Dominiki, Olgi, Borysa i Kasi. Po takiej zapowiedzi jeszcze bardziej niecierpliwie czekam na kolejny odcinek. [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wywiady ciekawe, ale nie pasuje mi formuła i nie wiem czy mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń